História značky Louis Vuitton
Louis Vuitton je značka, ktorá je v súčasnosti považovaná za jednu z najviac cenených, rozpoznateľných a identifikovaných s nadčasovým luxusom. Ochranná známka s písmenami LV je vyhľadávaným a veľmi žiadaným predmetom takmer v každej krajine sveta. Vďaka svojej obrovskej a neustálej popularite,Značka Louis Vuittonje tiež jedným z najviac falšovaných na svete.
Aké boli začiatky histórie značky Louis Vuitton?
Každý príbeh má svoj začiatok: Produkty Louis Vuitton debutovali na trhu v roku 1854. Spočiatku bola značka spájaná len s výrobou hnedých kabeliek signovaných zlatými iniciálkami LV, no postupom času silnela a rozširovala sortiment.
Zakladateľom značky bol Louis Vuitton, ktorý mal možnosť zdokonaliť svoje jedinečné remeselné zručnosti v továrni Monsieur Marechal v Paríži.
Tam sa spočiatku zaoberal balením a v roku 1854 si otvoril vlastný podnik ponúkajúci služby balenia dvorných odevov do kufrov (populárny trend v 19. storočí). Vtedy začal experimentovať a pracovať na navrhovaní kufrov a cestovných tašiek. Už vtedy sa špecializoval na módu.
Louis Vuitton a prvá taška ako žiadna iná
Rok 1858 priniesol skutočný prelom v móde. Práve vtedy Louis Vuitton vydal inovatívny obdĺžnikový kufor vyrobený z ľahšieho materiálu – plátno bez zápachu prekonalo kožený kufor a stalo sa indikátorom novej kvality.
Sila Louis Vuitton rýchlo rástla – odkaz zakladateľa značky nepremárnil svoj potenciál.V roku 1892 pripadlo vedenie spoločnosti Loius Vuitton jeho synovi Georgesovi.
Práve potomok slávneho dizajnéra rozšíril skupinu príjemcov luxusných produktov a otvoril prvý obchod v Londýne. Odvtedy umiestnenie na Oxford Street umožnilo široké rozšírenie značky po celom svete.
Louis Vuitton so známym logom Monogram Canvas
Veľká popularita značky po celom svete rýchlo viedla k pokusom o falšovanie, a preto Georges Vuitton dostal nápad navrhnúť špeciálne logo. Okrem toho potomok slávneho zakladateľa značky vyvinul aj špeciálny kombinačný zámok na kufre a predstavil prvú mäkkú tašku Louis Vuitton.
Sila značky Loius Vuitton v tretej generácii
Rok 1914 a otvorenie predajne na Champs Elysées v Paríži ešte viac posilnili pozíciu značky vo svete. Luxusné tašky a kufre podpísané Loiusom Vuittonom snáď nikdy nevyjdú z módy. Toto je elegancia, ktorú môžu vlastniť len skutoční znalci krásy
Zanechať komentár