“Calvins or Nothing” – športovci v hlavnej úlohe
Luxusná značka Calvin Klein je známa predajom kvalitného športového oblečenia. Z tohto dôvodu si do mnohých svojich reklamných kampaní pozýva známych športovcov. Robí to s cieľom propagovať svoje produkty v kontexte fyzickej aktivity, zdravého životného štýlu a športového ducha. Cieľom týchto kampaní je preto spojiť imidž značky s hodnotami a ašpiráciami súvisiacimi so športom. “Calvins alebo nič” toto je ďalší pokus o tento koncept. Kampaň sa zameriava na propagáciu radu spodnej bielizne s renomovanými menami z oblasti športu. Jeho cieľom je zdôrazniť estetiku a funkčnosť spodnej bielizne a zároveň sprostredkovať obraz sebavedomia, energie a aktívneho životného štýlu.
Vyzerajte a cíťte sa dobre
Značka veľmi dobre vie, ako si vybudovať pozitívny imidž na trhu. Chce to urobiť spájať svoje produkty s fyzickou aktivitou, úspechom a odhodlaním, ktoré športovci reprezentujú. Tento typ spolupráce pomáha vytvárať silné puto medzi značkou a spotrebiteľmi, ktorí sa stotožňujú s hodnotami reprezentovanými ľuďmi silne spojenými s fyzickou prácou. Ako sme spomínali, nejde o prvú kampaň, ktorá chce tieto hodnoty spopularizovať. Calvin Klein majstrovsky predvádza krásne, svalnaté telá oblečený v jej subtílna a postave lichotiaca spodná bielizeň.
Calvin Klein je známy svojou ikonickou kampaňou „My Calvins“ z roku 2019, v ktorej známe osobnosti vrátane športovcov pózujú v spodnej bielizni značky. Táto kampaň obsahovala okrem iného: tenisti, basketbalisti, futbalisti a surferi, ako Nick Young, Odell Beckham Jr., Matthew Terry a ďalší. Značka bola tiež oficiálnym partnerom športového oblečenia pre Major League Soccer (MLS), americkú futbalovú ligu. V rámci tejto spolupráce vytvorila kampane s futbalistami ako napr David Villa alebo Graham Zusi.
“Calvins or Nothing” – čo môžeme očakávať?
Najnovšiu kolekciu inzerujú tváre Alex Morgan, Chloe Kelly, Kenza Dali, Mana Iwabuchi a Mary Fowler. Vyššie spomínané ženy majú spoločné to, že sú všetky profesionálne futbalistky. Všetkých päť hráčok je úspešných vo svete ženského futbalu a zastupuje svoje krajiny na medzinárodnej scéne. Hoci pochádzajú z rôznych krajín (Morgan z USA, Kelly z Anglicka, Dali z Alžírska, Iwabuchi z Japonska, Fowler z Austrálie), spája ich vášeň pre futbal a sú známi svojimi schopnosťami, talentom a odhodlaním rozvíjať ženské futbal.
Samotná kampaň, ktorú zvečnila Brianna Capozzi, nás zavedie do intímnej sféry každej ženy a ukáže jej neochvejnú sebavedomie a zmyselnosť. Použitím výrazných detailov a celých snímok Capozzi tiež zdôrazňuje rozmanitosť a mnohorozmernosť každého jednotlivca. Oslavuje ich silu aj zraniteľnosť, čo sú dôležité prvky tejto kampane.
Kampaň zvečnila obsadenie Calvina Kleina v modernej bavlnenej spodnej bielizni. To všetko v kombinácii s jednoduchými, vysokými džínsovými nohavicami, ktoré odkazujú na klasické, jednoduché a široké štýly z 90. rokov.Navyše nechýbajú skrátené a klasické truckerské bundy, ktoré dodávajú charakter celému stylingu. Vyzdvihnuté boli aj charakteristické tričká s logom značky, ktoré sú nepostrádateľným prvkom každej vydanej kolekcie. ” Calvins or Nothing“ sa čoskoro objaví na kanáloch sociálnych médií Calvin Klein, ako aj na atraktívnych miestach po celom svete.
Zanechať komentár