Florence Pugh je ambasádorkou Tiffany & Čo
Dvadsaťsedemročná Florence Pughová sa v poslednom čase nedokázala vyhnúť žiare reflektorov. Britská herečka hrala v najnovšom filme Christophera Nolana „Oppenheimer“, ktorý od svojej premiéry pred dvoma týždňami neustále zbiera skvelé recenzie. Jeho úloha je však významná aj mimo firemného priemyslu. Bola prizvaná k spolupráci s renomovaným americkým luxusným klenotníkom a špecializovaným predajcom. Takže je to oficiálne – Florence Pugh je ambasádorkou Tiffany & Co.
Ženský duch značky
V priebehu rokov Tiffany & Co. bola spojená s mnohými ikonickými momentmi v popkultúre. Ich vlajkový obchod na Fifth Avenue v New Yorku, často nazývaný „Tiffany’s Flagship Store“, sa stal symbolom luxusu a romantiky. Značka dbá aj na svoj dokonalý imidž a starostlivo spolupracuje s hviezdami. Florence Pugh však áno skvelý príklad pre mnohé ženy. Úloha Amy March v adaptácii „Little Women“ si ju vyslúžila medzinárodná sláva a nominácia na Oscara v kategórii najlepšia herečka vo vedľajšej úlohe.
V najnovšom filme „Oppenheimer“ hrá herečka zvodnú psychiatričku zamilovanú do hlavnej postavy. Mladá, talentovaná, vychádzajúca hviezda všetkých druhov kinematografie predstavila svoju postavu majstrovsky a získala uznanie z celého sveta. Niet divu, že sa ju Tiffany & Co rozhodli vymenovať za novú tvár svojej značky. ” Som nadšený, že môžem oznámiť túto spoluprácu “ – napísal Pugh na Instagrame. Ďakujem, že mi umožňuješ byť sám sebou “.
Florence Pugh je ambasádorkou Tiffany & Co a ich jedinečných šperkov
Značka prizvala svojich ambasádorov k spolupráci pri predstavení najnovšej kampane, ktorá predstavuje rozšírenie ich známej kolekcie Zámok Tiffany. Tiffany Lock je unikátny kúsok s bohatou históriou siahajúcou až do začiatkov spoločnosti v roku 1800. Tieto visiace zámky s charakteristickým znakom Tiffany mali pôvodne praktickú funkciu, no postupom času sa premenili na symbol lásky a záväzku. Páry si ich začali vymieňať na dôkaz svojich citov a časom sa z nich stali synonymum pre nerozbitné putá medzi milencami.
„Sme nadšení, že môžeme predstaviť nové vyjadrenia témy Tiffany Lock,“ povedal Alexandre Arnault, výkonný viceprezident Tiffany & Co. “Naši veľvyslanci predvádzajú nové dizajny v kampani, ktorá je ukotvená v myšlienke lásky, ktorá je ústredným prvkom DNA našej značky od jej založenia v roku 1837.” Rozšírená kolekcia preto oslovuje všetky pohlavia a ponúka pestrú paletu šperkov vr prívesky, prstene, náušnice a náramky. Každá hviezda kampane je prezentovaná v najnovších dizajnoch Locka, pričom každá má športový a silný vzhľad symbol predstavujúci nerozbitné putá. Vymenovanie Florence Pugh za ambasádorku Tiffany&Co bolo nepochybne skvelým marketingovým ťahom pre značku, ktorá chce rovnako ako herečka šíriť pozitívne hodnoty v modernom svete.
Zanechať komentár