Chanel v Hong Kongu
Hongkong prilákal svet módy na skvelú udalosť – prehliadku repliky kolekcie Chanel Cruise 2025. Približne 2 000 hostí vrátane početných ambasádorov značky sa stretlo, aby oslávili jedinečný moment prehliadky. Chanel v Hong Kongu. Tohtoročná plavebná kolekcia mala špeciálny význam. Bola to posledná, ktorú navrhla Virginie Viard s názvom „ čierna labuť ” značky, ktorá v júni nečakane odišla z pozície kreatívnej riaditeľky. Hoci sa špekuluje o jej nástupkyni, Chanel zatiaľ neoznámila nového umeleckého lídra. Počas ďalších sezón bude francúzsky módny dom pokračovať vo svojich projektoch vďaka tím interných dizajnérov bude zodpovedný za nadchádzajúce prehliadky Métiers d’Art v Hangzhou, haute couture v januári a prehliadku pri jazere Como.
Chanel v Hong Kongu: aká bola atmosféra na výstave?
Prehliadka kolekcie Cruise 2025 sa konala v priestranných interiéroch Hong Kong Design Institute, kde mali pozvaní hostia možnosť obdivovať najnovšie návrhy Chanel, inšpirované prímorskými motívmi. Zbierka obsahovala: šaty zdobené vzormi morských živočíchov, plavky previazané mašličkamia charakteristické pre Chanel tvídové bundy, obohatený tentoraz o potápačské kukly. Táto jedinečná kombinácia elegancie a námornej ľahkosti odkazovala aj na prímorskú atmosféru Marseille, kde bola táto kolekcia prvýkrát predstavená.
Po projekcii mali hostia možnosť pokračovať večerom aj v jednej z legendárnych filmových lokalít Hong Kong – Shaw Studios. Toto štúdio založené v 30. rokoch 20. storočia zohralo dôležitú úlohu pri etablovaní Hongkongu ako „východného Hollywoodu“. Chanel tam má tiež svoju históriu. Práve v Shaw Studios sa konala prvá show v Hong Kongu Karl Lagerfeld v roku 2006
Symbolické kývnutie na čínsky trh
Miesto predstavenia nebolo vybrané náhodne. Nie je to prvýkrát, čo sa Chanel predstavil v Hongkongu. Značka už roky zdôrazňuje význam tohto mesta, ktoré je jedným z kľúčových trhov v Ázii. S 10 butikmi je to jedno z mála miest na svete (spolu s Parížom), kde má Chanel také silné zastúpenie. Značka tam otvorila svoj prvý butik v roku 1979 v luxusnom hoteli Peninsula Pred rokom podpísala jednu z najväčších nájomných zmlúv od pandémie – dvojposchodový pop-up „The Magical House of Chanel“. To všetko dokazuje silnú pozíciu a dôveru značky na lokálnom trhu.
Zanechať komentár